Bölümümüz, bu alanda kurulan ilk bölüm olarak, öğrencilere dijital ve mobil iletişimin kendine has farklı mecralarını anlama, bunlar için içerik üretebilme, sunabilme, yönetebilme veya veriye dayalı pazarlama stratejileri geliştirebilme alanlarında eğitmeyi amaçlıyor.
Aynı zamanda, bölümümüz öğrencilerimizin yeni medyanın iş, ekonomi, siyaset, gündelik yaşam ve kültür gibi alanlar üzerindeki etkilerini eleştirel bir yaklaşımla derinlemesine kavramasını
Bölümümüzde,
Öğrencilerimiz, dijital iletişim ve sosyal medya alanında yetkinlikler kazanırlar.
- Dijital iletişim ve sosyal medya trendlerini takip
- Bilimsel çalışmaları eleştirel bir yaklaşımla değerlendirirler.
- Yeni medya mecraları için içerik üretirler.
- İletişim stratejileri geliştirirler.
Bölümümüzün müfredatında,
- Sosyal medya uzmanlığı,
- Büyük veri ve veri görselleştirme,
- Dijital içerik üretimi ve yönetimi,
- Kripto para ve blokzincir uygulamaları,
- Dijital uygulama geliştirme atölyeleri,
- Arama motorları ve algoritmalar gibi Yeni Medya alanındaki en güncel konular yer almaktadır.
KHAS’TA EĞİTİM
- Bölümümüz, klasik eğitim modeli ve geleneksel medya kalıplarını aşarak öğrencilere kapsamlı bir eğitim sunmaktadır.
- Proje Tabanlı Eğitim ile sektördeki önemli medya şirketleri ve yaratıcı ajanslar birlikte öğrencilerimizin akademik ve profesyonel yetkinlikleri geliştirilmektedir.
- Öğrencilerin aktif katılımı ile gerçekleştirilen projeler, sektör paydaşlarımızın etkin roller üstlendiği şekilde yürütülmekte ve değerlendirilmektedir.
Bölümümüzün eğitim dili İngilizcedir.
Yeni Medya Lab
Yeni Medya Lab, yeni medya alanında çalışan uzmanlar, öğretim elemanları ve yeni nesil iletişimciler olmayı hedefleyen öğrencileri bir araya getirmek amacıyla kurulmuştur. Öğrenciler, Yeni Medya Lab’i girişimcilik ve inovasyon için bir kuluçka ve üretim merkezi olarak kullanır, atölyeler ve hackathonlar düzenler. Ayrıca, bölümümüz dijital okuryazarlık konusunda, Facebook ve Habitat Derneği iş birliğiyle eğitimler organize eder.
Öğrenciler Yeni Medya Lab’de,
- 360 kamera, Gimbal ve GoPro gibi yeni nesil teknolojik ekipmanlarla farklı dijital mecralar için içerik üretebilir,
- Ürettikleri içerikleri doğru bir strateji geliştirerek paylaşabilir ve analizini yapabilir,
- Mobil uygulamalar tasarlayıp, geliştirebilir.
Öğrencilerimiz hazırladıkları projelerini aynı zamanda Yeni Medya Lab bünyesinde yer alan cibalipostasi.com platformunda sergileyebilirler. Yanı sıra, KHAS Yeni Medya podcast kanalında iletişim, teknoloji, medya ve dijital medya üzerine gündemi ve geleceğe dair içerik üretebilirler.
Başarılarımız
Mezunlarımızdan…
İrem Şen ’23 / İçerik Yöneticisi – Glamly
Koray Altınay ’23 / Proje Yöneticisi – Blockplayr
Yasin İlker Karacan ’23 / Dijital Pazarlama Yöneticisi – Bitci
- Hakan Sağıroğlu ’22 / Digital Performance & Media Account Executive – Optdcom
- Birkan Eken ’22 / CoFounder – Platon.Ai
- Burak Şahin ’21 / YouTuber – Burakoyunda
- Alara Güney ’20 / Proje Yöneticisi – Ipsos Türkiye
- Buse Alkan ’18 / Kıdemli Strateji ve Planlamalar Uzmanı – MediaCom
- Onur Poyraz Kaya ’18 / SEO Danışmanı – NewsLabTurkey, Amberscript
- Sahra Atila ’18 / Gazeteci – Medyascope
- Ala Tokel ’17 /YouTuber ve Influencer
- Damla Altun ’17 / YouTuber ve Influencer
- Fırat Okucu ’17 / Kurucu – Frater Home, Kurucu Ortak- Sanatblog
- Garbis Can Gabatoğlu ’17 / Ajans Kurucu Başkanı – Clubby Media Dijital Ajansı
- Yekcan Güler ’16 / Kurucu, Girişimci – Resardis Kriptopara Borsası
- Burkay Aydın ’15 / Dijital Pazarlama Müdürü – Hayal Akademisi Bilişim ve İletişim Hizmetler
Öğrencilerimizden…
Eda Gencer / 4.Sınıf Öğrencisi – Dijital Deneyim ve Servis Tasarımı Stajyer / DenizBank Genel Müdürlüğü
İlayda Nur İnce / 4.Sınıf Öğrencisi – Medya Planlama Stajyeri / OMD Turkey
Liza Olgar / 3.Sınıf Öğrencisi – Kurumsal İletişim Stajyeri / Migros İletişim
Selin Çümen / 3.Sınıf Öğrencisi – Erasmus Öğrenci Değişim Programı / Hochschule RheinMain (Wiesbaden Almanya) Nil Timurcioğlu /
1.Sınıf Öğrencisi – Simay Çaylaksevdi /
2.Sınıf Öğrencisi – Yeni Medya Kulübü Başkanı