ÜNİVERSİTE
- Hakkımızda
- Tarihçe
- Kadir Has
- Kadir Has Vakfı
- Felsefemiz
- Vizyon, Misyon ve Değerler
- Stratejik Plan
- Kalite Güvencesi
- Cumhuriyetimizin 100. Yılı
- Yönetim
- Mütevelli Heyeti
- Rektörlük
- Üniversite Senatosu
- Üniversite Yönetim Kurulu
- Akademik Konsey
- Akademik Birimler
- İdari Yönetim
- Organizasyon Şeması
- Yönetmelikler ve Yönergeler
- İlkeler ve Politikalar
- Akademik İlkelerimiz
- Politikalarımız
- Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışımız
- Taciz ve Ayrımcılığı Önleme Politikası
- Kapsayıcı Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Politikası (2025-2027)
- Üretken Yapay Zekâ (ÜYZ) Araçları Kullanımı Hakkında Etik Rehber
- Kurumsal Raporlar
- Toplumsal Etki @ KHAS
- Kurum İçi Değerlendirme Raporu
- UNGC Raporu
- Sürdürülebilirlik Faaliyet Raporu
EĞİTİM
- KHAS'ta Eğitim
- Çekirdek Program
- Proje Tabanlı Eğitim
- Çift Anadal – Yandal
- LİSAR@KHAS Programı
- Bilgi Merkezi
- KHAS Akademileri
- Akademik Konsey
- Akademik Takvim
- Kayıt ve Başvuru
- Öğrenci İşleri Direktörlüğü
- Lisansüstü Başvuru
- Yatay Geçiş
- Özel Öğrenci
- Burslar ve Ücretler
- Kayıt İşlemleri
- Sıkça Sorulan Sorular
ARAŞTIRMA
- AR-GE Destek Birimleri
- AR-GE Kaynakları Direktörlüğü
- Proje Geliştirme Ofisi
- Proje Yönetim Ofisi
- Endüstriyel İlişkiler ve Teknoloji Transfer Ofisi
- KHAS Silivri Teknopark
- Araştırma Olanakları
- Araştırma Merkezleri
- Araştırma Grupları
- Laboratuvarlar
- UNESCO Kürsüsü
- Araştırma Çıktıları ve Dünya Sıralamalarımız
- Bilimsel Projeler
- Bilimsel Yayınlar
- Yayın Arşivi
- Kurumsal Araştırmalar
- Dünya Sıralamalarımız
KHAS'TA YAŞAM
- Destek Birimleri
- Öğrenci Dekanlığı
- Öğrenci Meclisi
- Cinsel Taciz ve Cinsel Saldırıyı Önleme Birimi
- KHAS Akran Programı
- Psikolojik Danışma ve Rehberlik Merkezi
- Kariyer Ofisi
- Engelsiz KHAS Komisyonu
- Barınma, Beslenme ve Sosyal Alanlar
- Yurtlar
- Yiyecek ve İçecek
- Sosyal Alanlar
- Kampüste Yaşam Ofisi
- Spor, Kültür ve Sanat
- Öğrenci Toplulukları
- Öğrenci Kulüpleri Birliği ve Yürütme Kurulu
- Spor Turnuvaları ve Takımlar
- Kültür-Sanat Etkinlikleri
A BLOK 1. KAT 239
+90 (212) 533 65 32 / 1608
Eğitim
Doktora
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
İşletme
Yüksek Lisans
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ
İşletme
Lisans
İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ
Ekonomi
Araştırma Alanları
- Hizmet Pazarlaması (Finansal Hizmetler, Turizm, Yüksek Öğrenim), Tüketici Davranışları, Pazarlama Yönetimi (Marka Yönetimi)
İş Deneyimi
2019 /
2019
Dr. Öğr. Üyesi
MEF Üniversitesi
2022 /
Devam Eden
Doç. Dr.
Kadir Has Üniversitesi
İdari Görevler
Görev Adı | Görev Yeri | Başlangıç tarihi | Bitiş Tarihi |
---|---|---|---|
İşletme Bölüm Başkan Vekili | İşletme Bölümü | 01.09.2024 | |
İşletme Bölümü ÇAP-Yan Dal Koordinatörü | İşletme Bölümü | 22.08.2022 | 31.08.2024 |
Yayınlar
-
"Connecting through chatbots: residents’ insights on digital storytelling, place attachment, and value co-creation",
Tosun, Petek; Uslu, Abdullah; Erul, Emrullah; , Current Issues in Tourism, (2025) Vol.28, No.4, 561-584 DOI: 10.1080/13683500.2024.2316857 -
"Reducing Consumer–Brand Incongruity Through Corporate Social Responsibility and Brand Trust: Exploring Negative Word-of-Mouth (NWOM)",
Tosun, Petek; Cagliyor, Sandy Ipeker; Gürce, Merve Yanar; , International Journal of Consumer Studies, (2024) Vol.48, No.6, DOI: 10.1111/ijcs.13099 -
"Tourist personality, value co-creation, and emotional well-being",
Uslu, Abdullah; Tosun, Petek; , International Journal of Consumer Studies, (2023) DOI: 10.1111/ijcs.12995 -
"Examining the Impact of the Fear of Missing Out on Museum Visit Intentions",
Uslu, Abdullah; Tosun, Petek; , Journal of Hospitality and Tourism Research, (2023) DOI: 10.1177/10963480231168608 -
"The impact of brand origin and CSR actions on consumer perceptions in retail banking during a crisis",
Tosun, Petek; Köylüoğlu, A. Selçuk; , International Journal of Bank Marketing, (2023) DOI: 10.1108/IJBM-03-2022-0137 -
"The impact of perceived corporate social responsibility on consumer happiness and brand admiration",
Tosun, Petek; Tavşan, Nihat; , Management Decision, (2023) DOI: 10.1108/MD-10-2022-1441 -
"The impact of servitization on perceived quality, purchase intentions and recommendation intentions in the ready-to-wear sector",
Tosun, Petek; Tosun, Gökhan; , Journal of Fashion Marketing and Management, (2023) DOI: 10.1108/JFMM-09-2022-0198 -
"User-generated and brand-generated content as indicators of university brand personality and business strategy",
Karadağ, Hande; Tosun, Petek; Ayan, Büşra; , Journal of Marketing for Higher Education, (2022) DOI: 10.1080/08841241.2022.2056281 -
"Consumer complaining behavior in hospitality management",
Tosun, Petek; Sezgin, Selime; Uray, Nimet; , Journal of Hospitality Marketing and Management, (2022) Vol.31, No.2, 247-264 DOI: 10.1080/19368623.2021.1941474 -
"Transforming universities for a more competent society: Digitalization and higher education"
, Tosun, Petek; , Multidisciplinary Perspectives Towards Building a Digitally Competent Society, (2022) -
"Consumer complaining behavior in banking: the influence of brand image on brand forgiveness and negative word-of-mouth",
Tosun, Petek; Yanar Gürce, Merve; , Journal of Financial Services Marketing, (2022) DOI: 10.1057/s41264-022-00194-5 -
"Unethical sales practices in retail banking",
Tosun, Petek; , International Journal of Bank Marketing, (2020) Vol.38, No.6, 1305-1327 DOI: 10.1108/IJBM-02-2020-0074 -
"Consumer comments about meat anti-consumption",
Tosun, Petek; Yanar Gürce, Merve; , British Food Journal, (2018) Vol.120, No.10, 2439-2453 DOI: 10.1108/BFJ-12-2017-0685
Verilen Dersler
Ders Adı | Ders Kodu | Dönem |
---|---|---|
Pazarlama Teorisi | BA650 | 2024/25 Bahar |
Pazarlamanın Prensipleri | BUS331 | 2024/25 Bahar |
Pazarlamanın Prensipleri | BUS331 | 2024/25 Güz |
Hızlı Arama
Bu form aracılığı ile haberler, duyurular, fakülte ve bölümler, taban puanları, akademisyenlerimiz ve idari personellerimize, dahili numaralarına erişebilirsiniz.
İletişim Bilgileri
Telefon: +90 (212) 533 65 32
Fax: +90 (212) 631 91 50
E-Posta: danisma@khas.edu.tr
Adres: Cibali Mah. Kadir Has Cad. 34083 Fatih, İstanbul